Texty Otokara Frikulína:

 


T

Návod

 

Ve Hlavě

pokojíčky...

stůl, hlavně:

na něm svíčky

rozžíhnout

 

V Lebce

v důlcích

světla

aby se nepopletla

po nocích

cesta domů

 

V Dutině

zvučí hlas

to abych nepropás

co ještě zbude v nás

napospas

myšlénkám

 

V Temeni

v týlu hor

dohlédnout za obzor

přes kostí zeď

 

Tak to nepopleť!

.....................

Zas pod zem stáčí

podzim kořeny

jak pod čepici

hádci mízy

stahují se větvemi

mé holé myšlenky

teď zdá se mi

se začínají scházet

na pivko nebo víno...

a černá káva

co sílu zvládnout

přechod dává

útulek žaludů, údů

odrazit útok

podzim je palet

samizdat

Tlapí mor

 

Prvně psáno- i škrtáno,

cenný papír, kosti z masa,

první porce, k žití hladno,

čistý štít- Tabula rasa.

 

Báseň ohněm spálená

novou spásnou jiskru dá,

jako nápis: „Tady jsem“,

z popela zas Fénixem.

 

Slova ohněm spálená

drží vzduch a ten už zná

i kouř i saze,

zase draze vykoupený-

-nový význam nalezený.

 

Rukou psáno- spáleno

myslí jinak vsazeno.

Strachu trochu, touhy moc.

Vyměřena dlouhá noc.

Temný horror, světlo z hor,

dýmný ponor, tlapí mor...

 

Černý, bílý, hnědý kůň,

vylitá je bahna tůň.

 

Přes modříny hřbitov bliká,

jisté kroky, kroky nikam!

Reynkovská

 

Poslouchej, nač to, nač?

V sednici podzimní

tik,tak- ztich tok času…

U stolu příbuzní

Mrtví jsou- bez hlasu…

Ruší jen praskání

v kamnech a za kamny

jak bochník sekaný

kočičí posel- spáč…

Poslouchej, nač to, nač?

Některý psy

vypouštět z kotce

nechci.

 

Nechám je uvnitř hlavy

tam vzadu

v kleci.

Číst Blakea na podzim

je sportovní utkání na plácku mechovém,

je hrou mezi klepety růžového leklého korýše

a ostnem černého štíra

lesklého jak uhel zmoklý

a nikdo ti nepoví, kdo vyhrál

a nikdo se nepřiklání

tu k tomu, tu k onomu.

Jen olověné náušničky určují

stav hladiny zlaté moči v urně,

bod varu husté temné krve

valící se tygří žilou.

Výtrysk, čurůček v oblacích

ti odlehčí jen na chvíli;

zbytek je bílá nekončící noc,

co ji lžičkou z porcelánu

dennodenně okoušíš.

A neubývá, a neubývá…

 

Jedenáctého třetí

dva nula nula dva

mám ještě pořád čas

na to, abych příští

stanici vystoupil

a už nikdy nemusel

nastoupit…

 

 

 

Dušiček

 

Tajuplné tváře,

lebky, svatozáře...

 

Tak vzácný to den

v roce jeden,

mrtvé i živé

v spolek svede.

Teď- otvírá se nám brána

večerem, nocí, do bílého rána...

 

Zrujnuj svou rujnu,

pak ulehneš v urnu...

Jak protneš v Saturnu

prstem jeho prsten...

 

Svou smuteční mši v kostele

budeš vnímat z popele.

 

Však tys chtěl ležet v zemi,

ať nezůstanou němí,

ti, co prožili vše vážný-

třebas tvůj anděl strážný...

 

Každý den je na počátku svatý,

než ho duše hříšná zhatí,

zlo na světě brousí kolem,

nechci zůstat hodným volem...

 

Dívce beze jména

 

TY PÍČO HLOUPÁ

TY MRDKO SKOUPÁ.

Kdo Tě houpá (když ne já?)

a kdo skrápí-

že Tě trápí?

 

Drápy jak Paralen růžové

a rtěnka jakbysmet.

Šílejí po Tobě všichni mužové,

já ale ne- a to HNED!

 

Nenuť mne utíkat

do světa, kde jsem kat.

Když dáváš mi pít

číši čehosi zlého...

Tok

 

Na Maláku

bez tepláků do dětství

se nevrátíš.

 

Na druhym břehu

přes řeku

se pivu dobře daří,

vzduchem chmel

cítit je

a co se vždycky navaří,

všechno se vypaří…

 

Čas, ten nikdy neobejdeš

jen na chvíli

a pak ti to spočítá.

 

 Neděle

 

Vůně polední hovězí polévky

vlétla světlíkem na toaletu

a zatáhla za splachovadlo

vcucl ho vír a potrubím

jako střevem projel

ven do slunného klidného

svátečního dne.

 

Pan X. (tak mu říkejme)

Pan X. ten, který kráčí,

ten který není mrtev,

zatím žije, chodec na ostří hraně,

komu zvoní? Bodec do středu terče.

 

Pan X. zahnul za roh

a pokračoval, tak jako každou neděli

v noření se do tíže světa,v díře zeměkoule,

a „než aby se tlouk vode zdi ke zdi svý hlavy“,

„v špinavý hospodě na kraji města“,

s Kiliánem N. s tou stvůrou, kterou pan X.miluje

sešel se s Otokarem F. a ufouk ventil, ten tlak, co ho sžíral

tak často, že…   PAN X. NOT DET!

 

Šel dál, vyrazil cestou temnou, cestou zpitovnou,

plnou zpitomělých myšlenek, vykonal potřebu,

ke všem psím chcankám přidal ty své,

a podrážky jeho bot si přičetly na své konto

další prach, další bol asfaltu a pyl

pyl keřů šeříků v parku přežívajících na jednou určeném místě,

a pil a pil. Pil příliš často,

tak často, že…   PAN X. NOT DET!

 

Jeho procházka se mu měnila před očima,

měnily se mu i oči, s každým nádechem

opouštěl návyky svého těla.

A pozoroval svoje ruce, nohy jak pozvolna

přijímají svůj nový úděl.

Jeho maso, žíly i kosti se ztrácely,

oči už taky neměl. Nic- nihil,

nedýchal, protože neměl čím,

byl mrtev, už nebyl,

a Otokar mu často říkal,

tak často, že…   PAN X. NOT DET!

 

Přetaven jak Fénix, pan X.,

s novou silou, duší nabývající a nabitou,

zocelen, ukut z nové matérie,

nevykročil, plul prostorem x y z

čtvrtá dimenze ho neomezila, dala mu růst

zrůdně růst, měl krysí srdce a křídla můr.

Přesto ikdyž už žil, byl křehký,

uhlík, co schladíš vodou. Tak často propadal

do pasti-propasti...

příliš často, že... PAN X. NOT DET! DET,BORN AGAIN, AGAIN DET!

NEVERTHELESS PAN X. NOT DET!

    

...

Já jsem tvůj klíč

a ty visací zámek,

nech mě projít

jen do všech ženských schránek

 

my jsme nová generace

vyspíme se bez matrace

 

Já jsem tvůj punk

a ty si moje pogo

nech mě dotančit

ještě jedno kolo

 

 My jsme nová generace

vyspíme se bez matrace

 

  

"Štěpánkova říkačka"

 

Namaluju Tvoje oči:

tenká čára je obočí,

ve dvou jamkách koule dvě

ty jsi děvče pohledné!!!

 

Namaluju tvoje ústa,

pro tři zuby je dost místa.

v krku mandle jsou jen dvě,

ty jsi děvče pohledné!!!

 

Namaluju tvoje uši,

vždy nějaké drby tuší.

V každém zlata kila dvě,

ty jsi děvče pohledné!!!

 

Namaluju tvoje tělo:

sem tam sprchu by to chtělo,

bříška nemáš jenom dvě,

ty jsi děvče pohledné!!!

 

Ty namaluj sebe samu

ležící na otomanu.

Ruce, nohy, půlky dvě,

ty jsi děvče pohledné.

 

Namalujem celej svět,

světadílů je jen pět

naše srdce na něm dvě,

ty jsi děvče pohledné.

Česká

 

Dlažební kostky

v České ulici

ve škvírách bloků

jezdí vajgly aut

na křižovatce

dva se srazily

a o sebe típly…

 

Kamínky v špíně

na přechodu pro chodce

jak tam čekají

přemýšlejí o nebi nad

a o dešti co ty

hlavy kočičí

kolem skropí

a zvlhne v letním dusnu

pach prachu cest…

 

I v té České ulici

nerozumíš? Polib si…

 

sex

 

Výpot, pach par

a křídla plesk

píst už se rozetřel.

A kloubů stisk,

sevřen co v pysk.

Průsmyk pln štáv

a vzdech kreslí skvrn,

když nabírá tempa.

Shon plný brv

a ohýbá proutek,

než prask,

se vzpruží a

vyloupne dužinu,

jemňoučké slastné „ááách“.

 

   Slepé rameno

 

Obě bílé labutě,

co odraz řeky zrcadla,

plovou ránem nehnutě

příč hladin

hlavy chapadla.

 

Labutě ve dne,

labutě v noci,

napnutě zvedne

se ku pomoci

jaro.


Kouř a keř

 

Kořím se mikru kry,

která křik svůj kroužlí

v kruh křtu,

kření se ksicht z keře

        a kouří, a kouří...

 

dokořán průřez zem,

krtiny zkrášlí mimikry

mi na hřbetě,

na krku zkroutí

nadvakrát v proutí

zrychlenou rotující

krychli,

co krutý výkrut!

 

pookřeju

a krášlen nekráčím,

jen pokračuji k rákosí,

rozkrojím tam

okrové krkavčí vejce

a vskrytu je

churavý kráter,

          co trčí a trčí...

snadný úkryt.

 

...

 

Mihotavá noční svět la-

mi připomí ná-

stroj zla-

tá cy bohatství

m jen to lik-

éry se konzumu jí-

má mě hrů za-

jíc na s mrt-

vý už není ve hře-

je mě te-

plot oko lo

v na dravou zvěř-

inové ho dy-

cky se to omlu ví

m opět že nic ne ví

m...

 

... Se slovní zásobou

na věčné časy

do prdele!

asi...

 

Ranní chlad

cestou do práce,

pro nápad

s ženou vyspat se…

 

Ale minuly se boty,

jak magnet to třesklo

mezi zelenou a rudou.

 

Protiklady se přitahují.

 

Na starém sněhu čerstvý dlí

a stopy otisk dělají,

zdám se být dneska ráno mdlý,

na chodník vločky padají.

 

Co jsem to ráno plánoval,

hlava je bílá, čistá, závěj.

Chodník se sotva zbráboral

však zpět k té hlavě, povyprávěj!

 

Protiklady se přitahují.

 

 

Milostná

 

Zas vidím svý město

jak šablonu z pohlednice

Po ránu se kořím

zátiší- Tři popelnice

 

Linie spreje

jak kynuté těsto

co zavdá tvorbě

má krásná nevěsto

 

Na zdi bílé grafitti

bílá postel, tak i ty...

 

Sebezpytná

 

Měl jsem zas namále

a skončil s večerem

jak vajgl v kanále

co říci závěrem

 

Nemelem, nemelem

sebrala nám voda vzduch

žití- co přináší duch

 

krustu růstu, prolom!

živým ponořením, dráhy much

co nalítáš, pinožení-Uch!

 

ponoření do tvoření

majíc vzruch

(jsem umění dobrodruh)

 

Potají prozatím

ďáblem ďábla vyháním...

   

Vždy když

nastupují

na stupínek

vlaku z Kolince

(cihly a komínce)

z kupé pak

jízdu vnímám

vleku se zvolna

k městu

a rve mi to

žíly z krku.

 

Haiku

Bambus na Šumavě,

já ani pavoučí sítě

nejsme spleteni.

 

Obětuj ohni

na čem ti záleží

a žhavé uhlíky

když v kamnech

se rozleží

drobky co se stolu

smetls i s prachem

přesto jdeš po čuchu

za městským pachem

 

močíš na kámen

co syčí

z kruhu ven…

 

Obětuj v ohni

oběda obrázek

s podpisem anděla

bez sázek, otázek

svatozář taví se

do žhavé spirály

oblaka na míse

tmaví se-představy vyhrály…

 

močíš na kámen

co syčí

z kruhu ven…

 

 

Střelec terč

 

Jsem jeden člověk,

stvořen ze dvou půlek.

Jsem chladný zabiják,

mám dlouhý kvér, dvé kulek...

 

Jsem taky svoje oběť

a na sebe sám mířím,

jsem ostrostřelec krutý,

jsem terčík černožlutý...

 

Dám chladnou hlaveň na líc,

já jsem zbabělý zajíc.

Rozhodně stojím

i vystřelit se bojím...

 

Já mačkám spoušť,

já hledím v temno hlavně,

v nitru mám spoušť,

já neschovám se hlavně...

 

  

 ...

Černý, bílý, hnědý kůň,

vylitá je bahna tůň.

 

Přes modříny hřbitov bliká,

jisté kroky, kroky nikam!

 

...

Sychravo Lež

Je a Není

Nádraží Čekání V snění

Čapka Čteš

Polokabát Pleš

 

 (první autentický rukopis Frikulínův)

 

 

  Zpověď jednoho tuláka

 

Občas ho napadají myšlenky

tuhle ho jedna ostře napadla:

 Poutník bez pout

     to dopitvá

     se nepoutá

  

Vleku se ve vleku vlaku,

koleje času- běží

do praku nabít

to pravý slovo,

co stejně nikdo neuvěří- stěží

co změní,

to pravda je,

že se lží

se pravda nepoměří,

jen věřím, že na pobřeží je dobře,

stejně tak na nábřeží.

 

Nemůžeš věci ovládat,

můžeš je jen zachytit...

 

Siluety lidí jsou

v malém siluety domů

já vlákávám do pastí své sny

vkládám piruety zlomů

lomu světla, když se stmívá

můj mozek občas

slova připozdívá

se k velké akci- sekec! sekec! sekec!

 

(je jenom pouhý kec, kec, kec..

čekající kající na reakci)

 

a vrabci- v paměti

vím oni jí vyzobali

i obaly, všechna zrnka

rozletí se...

na hrnku srnka   (to jsme jinde a kde?)

no přece v hájovně

v prostřed lesa

má mysl klesá, někdy plesá

 

Nemůžeš věci ovládat,

můžeš je jen zachytit...

 

prásk!... kulka kolem proletí

se ten, kdo umí

křídla hlídat

v rozpětí

mám asi metr dvacet

ponětí, pak z výšky na zem zvracet,

se vracet, navracet a TACET

znamená v latině

mrtvém to jazyku

bez povyku a caviků

mlčet... mlčet...mlčet...mlčet...lčet...čet...et...t......t.........

 

 

 

Strom

 

Vezmi si semínko, H20

A v zem vlož ho

Co z toho?

Když slunce teplo dá,

tak je to pohoda

 

Jako start, výchozí bod

spoustu se teď toho dá:

Ale ty jdi cestou růstu!

Odepři si zábavu, žij v půstu!

Starej se o klíčení,

v zemi semínka pocení,

vždy učení se zúročí a docení

 

Máš tu zrod nové byliny či stromu

Ten dá ti plod, co slouží k tomu

uvědomit si smysl zrání

V zimě země chlad a na jaře tání

Co přinese ti nový roční cyklus?

(slova v rytmu, v slovech rytmus)

vnímej stromu tep, tvůj pot, top of top, hip hop, hokus pokus,...

 

Tak a máme nastoleno, co je dovoleno...

 

 

To cítím v nůtri, i snahu uchopit

Cítím i les ,snažím se pochopit,

co strom mi dává, dává mi sílu růst

Já zakopávám, když lezou slova z úst...

Tak tedy dobrá, teď to zopakuj!

A svými slovy mi hlavu napakuj!

Železo žhavý, dokud je, tak ho kuj!

Teď rozjímej! Co strom

si žádá, co nám dává,

když ze země si raší, vyrůstává?

Je to v tom

si uvědomit růstu sílu

Když strom i ty se dáváš k dílu...

 

Takové kořeny

(když nejsou pesticidy zmořeny)

se šíří sítí podzemní- tedy underground!!!

co vespod děje se

to odraz zrcadlový, obraz nad zemí

koruna všeho-ví

spletice vět ví,

křižovatek, žádný zmatek,

vše se ště pí

v cesty cest, plných mízy

životadárné plody, hlízy

(pod kůrou hlavy, schízy si už zdřímly)

 

 

Kůra- ha!- to je plášť, co vše ochrání

Nicméně násilí se neubrání,

Když pilou, silou strom

se v kmeni podetne,

Tolik let se sbírá

a pak to zmizí sekem dne- zmar!

Však tys tu bitvu ještě neprohrál!

Tak tohle nedopusť a nedopouštěj!

Raděj se v rytmu růstu spouštěj!

Tak davaj! Sílou růstu pílit dál

a ze stromu je rázem král

 

Třeba dub- „dub, dub, dub“...

Tak jako chlup- „chlap, chlap, chlap“...

 

To cítím v nůtri, i snahu uchopit

Cítím i les ,snažím se pochopit,

co strom mi dává, dává mi sílu růst

Já zakopávám, když lezou slova z úst...

Tak tedy dobrá, teď to zopakuj!

A svými slovy mi hlavu napakuj!

Železo žhavý, dokud je, tak ho kuj!

Teď rozjímej! Co strom

si žádá, co nám dává,

když ze země si raší, vyrůstává?

Je to v tom

si uvědomit růstu sílu

Když strom i ty se dáváš k dílu...

 

Podle ovoce poznáš strom, (A jsme v tom!)

Dle díla hotového sebe, ne podle keců

(i když mý rýmování se těžko chrání heců...)

Dílo se takhle cení, slova z mý krve a poctivýho propocení...

 

A A A teď pojďme zpět, ještě pět vět...

o tom, co strom, a že pojí tři světy.

Ze země čerpá živiny,  já věty.

Tak tam jsou mé i jeho kořeny

Teď kmen, tak ten, vertikálou, časovou spirálou

zcela jasně míří tam

Skrze náš svět (tady a teď)

kde koruna si kraluje

ve světě třetím , nejduchovnějším,

svým ryzím způsobem tím ze všech nejpotřebnějším...

 

 

Pojmenuj skrze strom svůj růst, kam se teď vracíme?

Dejme si rytmu půst!

Se hodně zkazíme , když razíme si cestu k baru, zvracíme

Ha...Jedeš teď větví, žilou, cestou mízy,co vzápětí nabízí

čistý vjem-drogu- je tu pojem „objem“

(co se do nás vejde)

Že se to zcela neskládá,

Tak na tom teď nesejde...

 

Jen jde mi o to: přirovnat se k stromu

Jen jde mi o to: pocítit k tomu stromu

sympatie, co tebe nezabije,

je trocha poezie, která se v stromu utopí, se ztratí, skryje

pod kůrou snad, tam k lýku,

mám na srdci a na jazyku mnoho díků

pro všechny stromy, byliny a lesy,

kde víly kdesi, o závod slaví plesy...

 

 

Vyťukám dál

jen větev o větev, si beru, dřívko o dřívko

Ve vnitřním uchu klepe třmínek o kladívko

A rytmus tepe i ve spánku na verpánku.

Kovadlinka- cink, cink, cink...

Já nejsem rýmu flink

 

 

Ten cítím v nůtri, i snahu uchopit

Cítím i les ,snažím se pochopit

Co strom mi dává, dává mi sílu růst

Já zakopávám, když lezou slova z úst...

Tak tedy dobrá, teď to zopakuj!

A svými slovy mi hlavu napakuj!

Železo žhavý, dokud je, tak ho kuj!

 

 

Teď rozjímej nad tím, co strom

si žádá, co nám dává,

když ze země si raší, vyrůstává?

Vše je  v tom

si uvědomit růstu sílu

Když strom i ty se přidej k dílu!

 

Re-ka-pi-tu-la-ce:

 

Tak tedy jsou tu kořeny, jsou nasáváním zmoženy.

Máme tu silný tělo- kmen,

ten vzhůru k nebi, i koruna ční

a až v mý lebi rytmy odezní, se rozední a poslední mi slovo,

doufám, všechno zpřehlední!

 

Plod je silnější než slovo

Ovoce je cílem všeho toho...- emoce?!

Nicméně vzdej se -čeho,koho? Že něco dokážeš?

Když ukážeš, že umíš málo popsat slovy mnoho?

 

 

Jsem zajatcem spletice vět a v změti souvětí

chápu už strom i plod, i jeho okvětí

A nemám v tuhle chvíli ponětí, kdy inspirace odletí

Však stromu šíře- rozpětí

Mě pohltí a paže v listy rozštěpí,

nohy mé v živnou půdu zapustí,

trup-co by kmen se kůrou zahustí

a hlava- plod mi doufám odpustí,

co v slovech zplodila, při smyslech nebyla

a tak jen doufám podruhé,

že bajka o stromu se líbila.

 

 

 

 

 

 

P P P

4.5.2008

 

Pamela:Paničky  pánové. Přeji příjemné posezení.

Pier: Poslouchejte poradne poněvadž přichází příběh plný P Postrádající pointu..

 

Pier: Prve počneme představováním. Prosím potlesk pro promiskutni patnáctiletou prostitutku pamelu.

Pamela: Pak potřeba  představit Piera, putikoveho povalece převazne posíleneho podprůměrnou pálenkou.

 

)( Impresário): Prosim potlesk pro pár .

 

Pier: Pier Perverez pobuda pijan. Padesátník. Porad posedává po putikách popijí.

„ Potřebuji partnerku.“ Pomysli. „Počnu pátrati, potřebuji přeci pich“ Pěit přeskoky přeleze par pobudů před pajzlem. Plouživými polokroky přechází podél papírnictví před papírnictvím potká potulného prodavače porno plátků. Prosím pane plátek pořádné pornografie. Prodavač podává penthouse „padesát pessos prosim“ povidá . „ pakáž“ procedí povaleč přes pysky. Podá peníze. Poděkuje. Pokračuje.

 

Pamela: Pamela Piaf, Par pátků postrádá panenství. Podprsenka praská pod plnými prsy. Prdelka patřičně pevná, pohyby propracované. Potřebuje peníze. Proto poskytuje privátní potěšení postarším pánům. Počínající poševní problémy porušují pracovní plán. Proto pracuje pouze patky. Poslala proto panskému pornoplatku psaní.: Potřebujete privátní povyražení. Páteční pich přesně pro pány po padesátce. Přijďte! Platba předem.Poznejte pikantnosti patnáctileté Pamely.

 

Pier: Pier Perverez prolistoval páteční penthouse. Pročítá Prstem přejíždí přes pikantnosti.

Pozornost počne přitahovat psaní portské pisatelky Pamely. : Potřebujete privátní povyražení. Páteční pich přesně pro pány po padesátce. Přijďte! Platba předem.Poznejte pikantnosti patnáctileté Pamela (chevcheche) Pousmál …. Přesně pro piera perverze…. Přihnul pálenky , popadl pakl penz  počal pospichati. Přiběhl přímo před Pamelin privát

 

Pamela: Pamela Piaf připravuje pokojíček pro pracovní polohy. Před privátem postava příslib práce. Pojďte pane……

Pier Pier perverez ....

Pamela:Pane perverez pokračujte po parketách.

Pier: Pier pervererz popadne Palmalku požmoulá pak přiloží pod pravý pysk.

Pamela: Připalím pane?

Pier: Prosim

Pamela: Pamela Piaf počká pár pikofteřin. Pak prohlásí Platit….

Pier: Pier perverez patřične připravený podal pakl peněz

Pamela: Pamela Piaf přijme peníze, pak přitáhne piera před postel.

Pier: Pěkná předehra. Pier Perverez počal prohmatávat Pamelina prsa. „pěkná postava“ prohlásil.

Pamela: Pamela piaf poděkovala. Poté počala prohmatávat pieruv přístroj.

Pier: Pěkná práce. Počaly prasárničky.

Pamela: Pamela piaf pohybovala pánví pierovy před pusou

Pier: Pier perverez protrhl Pameliny podvlíkačky. Počal pysky prozkoumávat posvátnost pružné patnáctky.

Pamela: Pamela Piaf povzdechla . Pryskyřice počala protékat pres popelavou pokožku .

Pier: Pier perverez přitvrdil. Přehodil pamelu přes postel pohonil pij přiložil pronikl.

Prve pomalu podruhé prudčeji pak počal přirážet pravidelně.

Pamela: Pamela Piaf počala pomalu povzdychovat pod Prudkými pierovymi přírazy. „Pane perveréz Pozastavte přirážení.“

Pier: „ Proč?“

Pamela: „Prezervativ“

Pier: Plkáš Pí… Pitominy. Počal přírážeti prudčeji

Pamela: Palčivé pocity pronikaly Pamelinou postavou. „ Počkám přetrpím pak polknu pilulku.

Pier: Pier perverez přestal přirážet. Penisem propleskl pamelu. Pak připálil palmalku. Popotáhl.

Pamela: Pěkné?

Pier: Postačující.

 

 

PÍSNĚ KABRETNÍ (
ano opravdu kabretní ) 

Francouzské slovo cabaret, označující nálevnu či kavárnu, tedy podniky, kde tato forma zábavy vznikla, pochází přes středonizozemský výraz cabret a staroseverofrancouzský výraz camberette z pozdně latinského slova camera, tj. malá místnost.

entré

   

Jedna kapsa prázdná,

druhá vysypána.

Tuhle sedí nóbl pán

a támhle čupr dáma...

       ( co s náma?)

 

Neváhej a vstup!

lístek („štípek“) sobě kup!

 

Encore une foix

I tell Ya‘

Bozi buďte při nás (jah jah jah)

tedy nakloněni

dobrý lov i love (lásku)

děláme to na koleni,

tak se nežinýruj, pásku!

 

 Nic velkýho

 však dnes večer zažiješ

 v kostce celej ten náš svět

 KABARET KAJBAR

 zkratkou KAJBARET!!!

 

Vážené Dámy, zvážení Pánové

Dobrý večer dnes, nové- nenové

to nevadí, my si schystali,

že vše se vyladí,

(vše ze sebe vydali)

a to nám nevadí.

 

Bavte se královsky

 nejde nám o nic více,

rozžete všechny svíce!

to jsou České Bude-jich-více

 

 Nic velkýho

 Co dnes večer zažiješ?

 na pódiu celej svět

 KABARET KAJBAR zkratkou KAJBARET!!!

 

 

THE PLASH- (jako CLASH- Should I Stay Or Should I Go)

                  D                        G                    D   

1.    Když se ti doma nedaří

D                        G                    D

      a to je skoro každej den

       G                   F        Fis              G   

      vono se trochu zapaří

        D                       G                       D

      a nebo vyjdi na vzduch ven

        A

      kabaret kajbar pozdravíš

        D                        G                  D

      a náladu si vyspravíš

 

R.:    Sežer stejk a sundej boa

         Svoboda je svoboda

        Od A do Zet, od zet doA

        Svoboda je svoboda

        Sežer stejk a sundej boaaaa

        Svo-bo-da-je-svo-bo-da.

 

2.    Když se ti v práci nedaří

a to je skoro každej den

tak uteč ven na ulici

vystřílej svojí munici

kabaret kajbar pozdravíš

a náladu si uzdravíš

 

R.:    Sežer stejk a sundej boa

         Svoboda je svoboda

        Od A do Zet, od zet doA

        Svoboda je svoboda

        Sežer stejk a sundej

        Svo-bo-da-je-svo-bo-da.

 

 

 

 

 

   MC Solitér a DJ Crewtil 

 

Hip hip hip hop, hip hip hip hop

hip hip hura hip hop opět je tu!

Je naší jasnou cestou tou

je ocasem za kometou

 

Jsem MC Solitér, jsem rapujícím popletou

já DJ CREWtil svou zkušeností staletou

a se svou zvuků paletou se postím

a svýho úkolu se náležitě zhostím...

 

Však dosti...však dosti…však dosti…

 

Co všichni vy, co tady sedíte, vy nevíte,

že ničíte si zdraví

když nepoznáte, co je k životu to pravý!

pravím vám já, a na tom stavím,

že cigára a drogy je váš kult

a k tomu panáka, prachy cinkaj o bar pult.(cink cink)

 

 

Hej, hej, hej, já nejsem vůbec zmatenej

jsem MC Solitér a já DJ CREWtil

a tak tu křičím sám a já vypouštím ventil

my máme tlaky, já je mám taky, no však vy taky,taky

a tyhle šidítka ti,kámo, problém nevyřeší

 hledáš „love“, lásku a taky přístřeší,

tak třeba v ořeší tě potěší, tě potěší, tě potěší…

 

Co zase civíte,

copak vy nevíte,

co činíte, když zdraví sobě ničíte,

že kouříte a paříte,

se zkurvíte,

 hej prevíte!teď poslouchej

neříkám, že mám pravdu,

jsem jeden z davu vzadu,

co postává a moudra vstřebává,

teď z huby do uší vám podává,

že nesluší se servírovat kecy,

 

tak poslůchajťe šeci!tak poslůchajťe šeci!

 

tyhlety veci se vás taky týkaj

tvý rodiče ti zas vytýkaj

co špatný je a co je dobrý

chorobný vlohy, ty každej má

a kladný taky, čert ví, to zná?

ze sebe těžko lehko dostávám

 

...že hip hop - je to pravý ořechový,

ti každej negga z ghetta poví...

A kdo je sketa, tak po těch veta,

hlavy skopoví, nezbyde ani věta...

KAJBAReggae 

 

Refrénovité výkřiky: KAJBAR- hurá hurá

                                   KAJBAR- je to prima

                                   KAJBAR- noc odbila

 

KAJBAR- na baru rundu objednám     

                  Jamaican rum si vychutnám

                  V rytmu rumby reggae dám

                   Burundi Rambo Kingston town

 

KAJBAR- ať jsi baron nebo rabbi

                  Kaviár, krevety či krabi

                   Bageta z okna, pizza z krabice

                   České Budějovi jovice

 

KAJBAR- každej ví, každej ho tu zná

                  Koho? No, Láďu Kajbara

KAJBAR- rádijko na baterié

                  Rasisti bez histerié

                

KAJBAR- Mrkej! Oko skleněné

                   Mrkev nebo jabko zelené né

                   Každej mu něco dá dá dá

                   A kdo ne, ten je ničemá má

                    Dochtorka, zedník, předseda

 

KABARET KAJBAR- Kafka nebo Kainar

                                      Kalba v jednom kole Zmar i zdar

                                       Sudan i ramadan

                                        Fanta i Sunar

 

KABARET KAJBAR- je a furt se vnucuje

                                       Autorské stvoření

                                        S lokálním kořením

 

KABARET KAJBAR_ cokoliv, nic, cokoliv

                                      Absinth, křupky a k tomu pět piv

                                      Cokoliv, nic, cokoliv

 

KABARET KAJBAR 1: Poslouchej, o co se tu jedná

KABARET KAJBAR 2: To Tě jen tak nepotká

KABARET KAJBAR 3: Touhle šancí nešetři

KABARET KAJBAR 4: Tenhle rým nikam nemíří

KABARET KAJBAR 5: Radši nic už nevědět

KABARET KAJBAR 6: To je zbrusu nová zvěst!

Máme tu KAJBAR sedmu: Teď atmosféru vzedmu

A po sedmičce osmu: Vyšli hlavu do kosmu

KABARET KAJBAR 9: Tak to je skoro jako pět

KABARET KAJBAR 10: vět Kolik Láďovi je let?

 

KAJBAR_ K Budějicum cesta

KAJBAR_ Ale že je ouzká

KAJBAR_ Kdyby povolení dali

KAJBAR_ Je tam holka hezká hezká hezkááááá

 

KABARET KAJBAR_ Barbucha, Bubu z Montparnassu

                                       Dej si chleba, křen a klobásu

                                       Teplý zavináče, marmeláda

                                        Čaj LADA Daarjeling i čalamáda

                                       Ring Ding Da da ist DA DA

                                        DA DA ist NU DA

                                 on má

                                         olbřímí vavřín

                                         na hlavě, na hlavě, na hlavě…..

                                       

                                        pojďte se s námi bavit

                                        tak jako Karel, Láďa a David

 

                                   to de vo to to vodevřít

                                   to de vo to to vodevřít…

K      A     J     B    A    R!!!

 

 

rómsky- baro,-e malý,

 kaj zápor (ni kaj) tedy "nic velkýho"

 

 

Prdel zlá

 

C

Přišli jste do Velblouda

zažít prdel zlou,

proto jsem musel popadnout

kytaru svou,

F                                   C

proto zpívám rychle tuhle píseň nad vámi,

G

a musim chodit na Pány,

                 C

ale koukam na Dámy.

 

Stojíte tu v chumlu,

čekáte na zázrak,

až tu strunu urvu,

tak vystřelí jak prak,

vyšvihne se mezi vás a sébéré vám zrak,

zase koukam na Dámy,

ale žádná nedá mi...

 

 

 

Evašek

 

Em

Plná taška Evy a Vaška,

                   G

v tašce plná flaška,

              Em

víno v hlavě- pleška,

                           G

megahitů fraška, megahitů fraška,

         C

lokální umění,

             

jak dojít ke jmění,

          Am  

já nemám ponětí,

                  Em

leda dojde k odnětí.

                                                     

 

K odnětí svobody- Karla- boha – Gotta

                  G

(je to jedna slota)

               Em

či k odnětí Vaška

                               G

megahitů fraška, magahitů fraška. (lepší začít od Adama a Evy)

       C          

Bílé! Lucie? Né, přece orchidej,

             Am

Bílou orchidej,

            Em

jen mi tady nekydej!

 

V noci dne

V moci dne se ocitne
každý jeden z nás, kdo procitne...

Do dne noci se prolomí
každý jeden z mas, budem bez moci...

V noci dne, kdo promokne
každý jeden vlas v nìm utone...

Ve dni noci, kdo neusne
každý jeden èasem ulehne

V moci dne, kdo nevstane
každý jeden v ztrátì zùstane.

Ve dni noci, kdo noc pochopí
každý další èas se prolomí

Dni noci míjí noci dne
kdo ve snu je, ve snu spoèine.

Dni noci míjí noci dne
V noci dne

V moci dne se ocitne
každý jeden z nás, kdo procitne...

Do dne noci se prolomí
každý jeden z mas, budem bez moci...

V noci dne, kdo promokne
každý jeden vlas v nìm utone...

Ve dni noci, kdo neusne
každý jeden èasem ulehne

V moci dne, kdo nevstane
každý jeden v ztrátì zùstane.

Ve dni noci, kdo noc pochopí
každý další èas se prolomí

Dni noci míjí noci dne
kdo ve snu je, ve snu spoèine.

Dni noci míjí noci dne

v bytí žití, ten kdo ve snu ne...
v bytí žití, ten kdo ve snu ne...

 

Plash radio /jako This Is Radio Clash)

R: To je na hovno
a nebo na pi?u
kam se podíváš
já o tom napíšu

Kde je svoboda
a demokracie
to je pohodas
a byrokracie

Vládnou peníze
a jenom peníze
hraje radio
žvaní televize

Ropa zemní plyn
umřeš bez květin
nafta barely
je to v prdeli

Nejde polevit
korunu omezit
kdo nejsi obezit
radioaktivit!

Kam se podíváš
nic už neskrývaj
ikdyž utíkáš
voni tě vojebaj

Od mámy po táty
soudy a senáty
na advokáty
už jen atentáty

Nic se už neskryje
je demokracie
až svět se vyblije
tak nic nepřežije

Zrušme kulturu
lidstava náturu
zničme krajinu
lidstvo do plynu!


Bordel smetiště
dějin popraviště
města vesnice
jsou popelnice

Ty hele vole
svět je dole
svět ti lže
a do prdele cpe!

R: To je na prdel
a nebo na p??u
vše co posloucháš
já už nic nepíšu!!!

 

 (nápěv jako "Whiskey, to je moje gusto", Limonádový Joe) 

Mlíko to je moje gusto,

bez mlíka mám v srdci pusto,

kdyby ho můj táta pil,

byl by tu žil mnohem dýl,

když se ve skle leskne mlíko,

tak ho chce i ten můj stríko,

život se dá zkrátka žít,

jen když je co,

jen když je co,

jen když je co pít

 

Tu láhev baculatou,

tu moji madetu,

To mlíko se škraloupem,

pije i Manitu,

kdo chce se státi mužem ,

ten mlíko pije rád,

a proto všichni můžem společně zazpívat..

 

Bongo bong (jako Manu Chao, King of the Bongo, Am Dm G)

 

R1: Jsem mezi lidma zrůda

Je to pro mě živná půda

Lets’s go Lets’s go Lets’s go Lets’s go

To the Frak show

 


 

Máma byla hvězda porno

Táta byl herec horor, no!

Splodili, porodili

Do světa pohodili.

 

Tři ruce a čtyři nohy

Neumim nic, nemam vlohy

Nádory jako z potvory

A barva zelená.

 

Vrhnuli mě na ulici

V onuci při revoluci

Opustili, zneužili

Něvěděla, co to znamená.

 

Začla živit jsem se prostitucí

Prošla stama institucí

Rum a konzum, ohyzdný um

Světa panoptikum!!!

 

Obludy a pobudy

Kam a kudy s popudy

Protiklady, jinotaje

Utekla jsem v cizí krajě.

 

Skončila jsem jednou v base

To sem vzala prachy v kase

A pak znovu, zas a zase

Já jsem zrůda zmatená!

 

 

Maringotka, mula krotká

Letem světem, co mě potká

Brala všechny štace v place

Od matrace po matrace.

 

Skončila sem zase v base

Když mě zneužilo prase

Bez peněz a asanace

Do hospody nelez!

 

Nygdo už mě nemá rad

Nemam žádny kamarád

Akorát když aparát

Potřebuje se zasmat.

 

To zavolaji vždycky

Odhodili, zneužili

Protiklady, jinotaje

Utíkam zas v cizí kraje.

 

Bazar bizarre

Cirkus hokus pokus

Strip-tease, peep-show

Casting, poklus

Celý svět peklo i ráj

Kabaret kajbar.

 

R2: Kabaret kajbar, Kabaret kajbar

Tam ti všechno daj

Je to peklo i ráj.

 

Hlen Mansard alias Gabréta Šmirglová alias Parketa Irova

Já Tě chci jen

 

 

Texty Mr. Englberta Dickieho:

 

Přednáška o Mužských plodidlech ze 25.2.2008

 

Dobrý večer, zdraví Vás Mr. Engelbert, který si pro Vás připravil vzdělávací zdravovědný jazykový koutek…

 

 Dnes si probereme nádobí 

nebo taky nářadíčko mužské…

 

Muž je vybaven šourkem, lidově pytlíkem, který se v sááánskrtu jmenuje síman.

Znamená to též souhrmně šourek i pyj, jinak hraniční kámen., kámen úhelný na kterém se dá stavět či se postaví, ha haáááá

jinak vak na vejce…

 

Také orkán, staročesky nároky- tedy varlata, stejně jako orudí- pohlavní nářadí, nástroj, verkcajk či řemeslíčko…

 

(pauza na cigáro)

 

V antice terminologicky správně byl úd veden jako penis- hůl, prut,

phalus- což značilo kůl, nebo nervus fistularis- roura, trubice, podotýkám tvrdá…neboť to je důležité

Penis se svými změnami a spojenými prožitky patří mezi nejpozoruhodnější fenomeny naší galaxie! (Gala- podotýkám jest mléko, patrně ve spojení s mléčnou dráhou, od toho tedy gala představení od nadměrného užívání mléka).

 

 Já mam žízeň.

 

Čas na poezii:

 

Z Mastičkáře (14.stol.) vybírám verše…

 

            Straka na stracě přěletěla řěku,

            maso bez kostí provrtělo dievku,

            okolo turnaje, hoho,

            i vrazi sě mezi nohy, to mnoho!

 

Karel Havlíček Borovský zapsal hezký výraz:

 

Ale církevní mašinka,

ta se zarazila,

 neboť kňežům u pytlíku

zaťata je žíla.

 

Ještě několik jazykových podob. Slovo pinďour (existuje i deminutivum pinďásek) je barbarskou českou složeninou, pin připomíná penis a ďour jest ďour- otvor. Co z toho plyne nechť si každý sám představí…

 

Termín kladélko se neujal

Zato italské dialekty jsou velmi bohaté

 Miláno: kojon- varle, pirla- v přeneseném významu hlupák česky čůrák.

Terst: čičin- jamajsky čičiman víme co znamená, slovensky cicina,

bimbin-bimbás-dále uzel- znamená pták,

Neapol- káco, Janov: belin- tam to mám rád,

obecná italština- jeden výraz za všechny- koljone- kus masa

 

V sánskrtu též označován landa ve spojení s oráním což tedy ve spojení s Danielem Landou?...

 

A na závěr, než se už asi počůrám z toho pití, výběr několika dalších pojmenování…španělsky rabo- ocas, německy schwanz- indoevropské sueng- ohýbat,

což odpovídá funkci chápavého ocasu jihoamerických opic. (mrzuté v případě erekce, kde ohnutí není žádoucí) 

a dále ale teď už to nevydržim- sloup, nekňuba, vařbuchta, mamlas, volotrk, búňa, mátonoha (Tomáš ha há), moula, sralda, už čuram, budižkničemu, dejpozornanic, dej pozor dej pozor. A Á ˇA Á!!!

 

Ještě trochu zlidovělé poezieéééé na závěr:

 

Bassama lelky terentete

proč ty holky neděbete

já bych děbal nemám pičky

musím děbat do čepičky.

 

A příště si proberem nádobí ženské pomocí geometrie…..

 

 

Přednáška o ženských rodidlech ze 4.5.2008

 

Dobrý večer, zdraví Vás Mr. Engelbert, který si pro Vás připravil opět vzdělávací zdravovědný jazykový koutek…dnes s názorným nákresem pomocí geometrie, tedy vědy, která se mi náramně hodí, neboť je to jedna z matematických věd, která se původně zabývala vlastnostmi (tvarem a velikostí) a vzájemnými vztahy mezi geometrickými útvary (prostorová tělesa, pochvy chci říct plochy a body.

 

 Dnes si probereme nádobíčko 

nebo taky ústrojíčko ženské, jak bylo slíbeno…

 

Žena je vybavena rodidly vnitřními a zevními a ta mne zajímají. ze zevních ženských orgánů je viditelný ochlupený trojúhelník- mons veneris, tedy pahrbek Venušin. Tento hambovršek, ohambí, klín, je obrostlý kadeřavou řasou jest to celé pak nazýváno křížalky, hřebínkové, klapky, tento žlábek ( to bylo několik výrazů, které Jungmann navrhl, ale lid je nebyl ochoten přijmout. Přidejme ještě slovo hrma, které spíše připomíná jakýsi rachot, drásání a harašení.

 

A teď k té geometrii: Saaanskrťané milovali ženský genitál jako trojúhelník, tak se jeví pohledu zepředu. Jiné národy kreslí zevní rodidla jako kosočtverec, kde postranní body označují hrboly sedacích kostí, spojení sacroiliakální, nahoře horní spony stydké dole počátek rýhy řitní. Čára uprostřed, tedy přímka obsahující v sobě celé nekonečno, jest stydká štěrbina. V sááánskrtu existuje slovo ulva, tedy vulva, (což je spojováno s vnořením- involvus). 4eskz podobné úval, klín, lůno. Dále nalezneme výraz pro úhel nebo roh- kona, gona (řec. klín), latinsky cuneo- klín,cuňa, španělsky coňo, cuna- znamená kolébku i rakev (známe úsloví vykropit hrobku), teď vidíte, že celý život je kosočtvercově orámován a točí se vždy okolo kundy.

 

Toto české slovo je pokládáno za krajně nevhodné vulgární, a při jeho vyslovení pokládají přítomné dámy za svoji povinnost dát najevo své rozhořčení. Mají-li nabídnout ale termín jiný, nevědí jaký. Tedy, je to název neutrální, geometrický, přesný a vědecký a není žádného důvodu, proč by se nemohl stát samozřejmou součástí našeho jazykového kulturního dědictví. Dokladem je lidový popěvek:

 

Zaharajte mi muzikáři,

kolik liber kunda váží,

půjdeme k rychtáři

a on nám ji převáží.

 

Slovo kunda má až mistický přídech a není divu, vždyť v sánskrtu znamená jasmín, jinak napsaná kunda, je mísa, miska, prohlubeň, ďoura (česky příbuzné špinavá ďoura- špindíra). Indická bohyně Kunda, jinými jm. Durga, Kálí, Párvatí byla manželka Šivova.

 

Dále máme odvozeniny jako kundál- chuchel, chomáč, chundel, od toho chumelenice- moravsky kundolice. kundiš znamená mrdálistu a kundovrčné ženy mohou být kunděravé- tedy kadeřavé. Podstatou kundy není ale ochlupení, nýbrž klínovitý tvar, tedy opět trojúhelník.

 

A máme tu jiné výrazy: toskánsky fica- vrabčice, sýkorka mniška, kaple, také taška ( Unás známe úsloví naplivat do kabelky, nabrblat do gramofonu atp.)

Ve španělštině pika- kopí, mlejnek na maso nebo picar- píchnout či píchat.

Existuje česká trojice- trinitas bohaemica: zpíčiti, z toho zpíčenina čili vyfikundace, zpizdit- pizda, zhyzdit- hýždě, ohyzda.

Další lidovka:

 

Ať je mladá nebo stará

každá ráda picat dává,

až jí kunda od prdele

na tři pídě vstává.

 

Jak ale označovat ženská rodidla před dětmi tak třeba:prdélka čůravá a kakavá, julinka, pinďulinka, prcinka, pipina, buchtička, kelímek, škatulka, pystejčky, škeblička, veverka, tunynka, nebo pulinka...

A co třeba taková hra na schovávanou? Hm? Slovo pica zahnízdilo v době kdy se hrálo na pikolu. „ Před pikolou za pikolou nikdo nesmí stát- ani já?- nebo nebudu hrát.“Pak se zaklepe na pikolu místo, kde se stojí je a já už taky aaaaa ...aaa...aaa

 

Tak ještě rychlá instrukce, jak se hledá bod G... Já ho hledám instiktem takhle.... prc...

 

A na závěr už jen zapěji na počest všech krasokund!

Gaudeamus igitur

„vivant nostrae coleginae, quae habent pulchrae vaginae.“ Tedy nechŤ ŽIJÍ NAŠE KOLEGINĚ, KTERÉ MAJÍ KRÁSNÉ POCHVY...

 

...

Lexikon pojmenování podle abecedního pořadníčku:

B

bobřice, Boženka (on má Františka), buchtička, bobr, bambolice, beranice, branka

C

čáčuryna, čamburejzna, čičenka, čučka, čudla, čunda, cabulka, cabulínka, cylindr

D

ďolík, datel, dír(k)a, dunda

F

Fufina, futrál, fabrika, famfule, famfrlinka, fanfrdlinka, fizule, frcínka, frndalka, frnda

H

hambuška, hrobka, hambinec, huňatá, hyhnata

CH

chamtivka půlená, chcandička, chalachuňa, chcapulička, chlupajzna, chlupatina, chlupatice, chomáč, chomenda, chcapka, chcampulička

J

Jůlina, Jekatěrina Vagina, Julča pulča, jeskyňka, jáma, jeskyně, jitřenka

K

kačenka, kočička, kundička, klín, kolobrnda, kropenka, květinka, kačenka, koťátko, kuřátko, křepička

L

Libčeves, Lasturka, lechtáček, lulinka, laskonka, lízinka

M

mušlička, Máňa (on má Emču), mezinožka řasnatá, mačka, majda, mandolina, medvědí ucho (hojně ochmýřená), medzurka, micinka, minďoch, močidlo, mrdolína, mrnda

P prcinka, pinďule, pusinka, pinďulína, pastička, předeček – zadeček, prakovnice, pekáč, poupátko, peřinka, prcna, pulina

R rodidla, řásnatka

S štavnatá broskvička, sladká štěrbinka soudružka, škeble

V vypalovačka, veverka, Venuška

Z

žemle, žabka, žežulička.

 

 

PPP folKAKÁntry KABARET KAJBAR 30.9.2008, 20:30, Saloon Velbloud

Paul Peterson -Peter Pevná pěst

 

Paul Peterson, pokaždé potěšen palbou proti prérijním psům. Pár prohřešků proti přírodě. Pěkný prase. Prodavač pušek.

 

Peter Pevná Pěst, prokletý pistolník, párkrát postřelen, pokaždé povstal, pokaždé přežil, pokaždé přišla pomsta. Po poslední přestřelce pukla pažba. Potřebuji pušku. „Petersonův podnik“ pomyslel. Potřebuju peníze.. PRDY!! Prve pušku pak prachy

 

Přímý pohled prořezává podvečerní prázdnotu prodejny, poklid, pohoda.

Prásk, plesk. Parkety poskočily po podlaze. Prachem pokrytá pergola praskla příčným pukem. Potkani prolítlyprodejnou. Pískly panty. Peter Pevná pěst přišel.

 

Podej pušku pse! Peníze píčo!

 

Pakáš pistolnická. Peter! Proč přišel právě Peter! Proč právě Peter! Potřebuji přežít. Pomyslel.

 

Pušku proč přemejšlíš. PRDE!

 

Pár pikosekund poté. Prořízla při palba partičky pistolníků.

 

Průtrž patron poletovala podel pušek. Prolétala kolem pektoly. Prolétala kolem pandoly.

 

Poslední patrona prolétla pod pergolou přímo proti Paulovu pohledu. Proboha! Potebuji poslední pomazání pomyslel.

 

Paulův pohled překryla Peterova pevná pěst. („Plop“)

 

Patrona pronikla Peterovou pokožkou.

 

Paulův pohled potkal Peatrův pohled.

 

Proč?

 

Pro přátelství.

 

Pravda..   („Plop“)

Pro pokrevní přátelství.

 

Počkej!

Pokrevní přátelstvý přináší problémy.

Pajc

 

Pifilis

 

Papavka

 

Prdele

 

PRDY!!